ik heb een Linux programma

Vincent imnotb op gmail.com
Zo Feb 24 10:49:03 UTC 2008

On 24/02/2008, d.alleyne op upcmail.nl <d.alleyne op upcmail.nl> wrote:

> [...]
> boven.

> leuk, en

> iemand
> naar
> onder,
> voorbereidend
> gaat
> kleine

> Beste Jaap,
>
> ik heb een Linux programma, nu begrijp ik waarom ik
> Nero brand programma niet kan installeren.
> Als ik die cd er in doe, komt het brand progamma van Nero op het scherm.
> Haal ik die cd weg is het programma van Nero op het scherm ook weg.

Nogmaals: is dit in Ubuntu of in Windows?

Ik heb het wel op naar een iso bestand gekopieerd.
> Maar openen om erin te werken gaat niet.
> Je hebt veel uit gelegd, of het me lukt het uit te proberen,is nog te
> bezien.
>
> Ik heb een vraag kan Windows in Linux geinstalleerd worden, en werken ze
> goed samen.

Windows en Ubuntu (Linux) staan op hetzelfde niveau, ofwel: je kunt er maar
1 tegelijk gebruiken. Je kunt ze wel naast elkaar gebruiken (als in: bij het
opstarten kies je voor Windows of Ubuntu).

Met andere woorden, kan je ze apart openen, of is het
> zo, of het een of het andere.
>

> Alvast bedankt.
>

> Ik wacht met geduld op jullie reacties.
>

> groetjes,
>

> Dolly

Ik kijk hierbij ook even naar de andere lijstleden, maar als zij er geen
bezwaren tegen hebben is het misschien handig om
http://wubi-installer.org/te proberen. Dan hoef je niet op CD te
branden, niet moeilijk te doen, enz.
- gewoon vanuit Windows installeren. Ik weet er het fijne niet van, maar dit
zou volgens mij problemen geven als je later nieuwere versies van Ubuntu
wilt installeren, maar zoals gezegd, hier moet iemand anders van de lijst
even inspringen.

Succes,
--
Vincent