van Jaap weet ik dat Nero Windows is.

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Zo Feb 24 00:25:28 UTC 2008

---- Kurt De Smet <kurt.de.smet op dommel.be> schreef:
> [...]
>
> hopelijk u hiermee wat geholpen te hebben

Beste Kurt,

bedankt voor de uitleg.
Ik snap die afkortingen niet zo goed.
Ik zal kijken of ik je uitleg kan uitvoeren zonder dat ik de opgeslagen muziek,documenten enz.kwijt raak.

Ik snap een ding niet, hoe bedoel als je harde schijf voor je cd/dvd staat, dat je dat kan omkeren.

Dat wil ik wel proberen als het mij lukt.
Wil dat zeggen dat ik Nero brand progamma kan installeren ondanks het niet in Linux werkt.
Van Jaap weet ik dat Nero een Window programma is, en niet in Linux werkt.

Beste Florian,

dat zal niet zo makkelijk gaan aangezien ik mijn brand
programmas niet kan openen, omdat ik Toepassingen niet kan openen.
Dat is mijn eigen schuld, als ik die installatie van die
plugins niet vroegtijdig had beeindigd was hij nu gecrachst.
Trouwens ik had ook teveel gedownload ongeveer 237 of 207 stuks, ik weet het niet meer.

Van Jaap weet ik dat Nero een Window programma is, dus kan ik niet met Nero branden.
Want ik heb een Linux programma.

Misschien weet je een andere brand programma die ik kan
gebruiken.

Alvast bedankt.

ik wacht vol geduld op jullie reacties.