7.10 gedownload, maar kan het niet installeren

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Za Feb 23 00:54:50 UTC 2008

Beste Martijn,

ik heb 7.10 gedownload, kan
het wel openen maar niet installeren.
ik kan het vinden in mijn persoonijke map in Desktop bureau blad, maar of ik met mijn linker of rechter muis klik, ik zie nergens iets staan van installeren.

Er staat soms naar schijf schrijven, klik je daarop dan staat er
ubuntu-7.10-desktop-i386.iso voltooid.

Hoe krijg ik dat nou geinstalleerd.
Als ik het open krijg ik alles wat erin is, maar heb ik niets aan als ik het niet kan installeren.

Trouwens ik probeer elke keer mijn updates te updaten, maar krijg nog steeds
dat software index is beschadigd. Er is een fout opgetreden.
De volgende details zijn beschikbaar:

E:dpkg was interrupted, you must manully run dpkg--configure-a to correct
the problem.

E:-cache->open()failed, please report.

Pakketten beheer programma " Synaptic" of gebruik

" Sudo apt-get install-f" in een terminalvenster om dit eerst te verhelpen.

Denk je dat het daarom niet lukt.
Wat moet ik nu doen.

groetjes,

Dolly