ik ga het proberen.

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Vr Feb 22 13:30:07 UTC 2008

---- Martijn van de Streek <martijn op foodfight.org> schreef:

> Dan raak je dus al je documenten/fotos/etc. kwijt die je nu op hebt.

Beste Martijn,

Je hebt gelijk.
ik zal het nu gaan uit proberen.
Als ik eerlijk wil zijn,wil ik mijn documenten niet kwijt raken,
daarom val ik je ook zo lastig.
hopend dat er een oplossing komt.

maar je ziet het,het lukt voor geen meter.

trouwens die Ubuntu-7.10-dvdamd64.iso die ik gisteren aan het downloaden was, is plotseling vanzelf
afgebroken met downloaden,na een uur had hij er genoeg van.Ik had het op minimaliseren gezet.

Het kan ook zijn omdat ik naar iets anders wilde kijken op You Tube,ineens was alles weg,zelfs You Tube was weg,maar behalve de informatie blad over 7.10.
Ra-Ra hoe kan dat.
Is dat nou hoop gevend.

bedankt voor je reactie en geduld.
ik ben blij dat ik nog niet alles kwijt ben.

groetjes,

Dolly