Open universiteit

willem wli222 op casema.nl
Vr Feb 22 04:47:49 UTC 2008


H. van Dijk wrote:
>> De Open Universiteit is een flut opleidinging qua Informatica.
>>
>> Ze ondersteunen allen Windows en Mac,
>>
>> dankzij hun zogenaamd slimme gebruik van Active X in de Flashplayer.
>>
>> Groetjes Wim
>>     
> De nederlandse of de vlaamse? http://www.openuniversiteit.be/
> of allebei?
> hein
>   
>
>
>   
Ooh ja ben nog vergeten, dat er ook nog een programmeerfout op de 
Website staat:


U kunt om te beginnen naar $(you_folder) gaan.

Wat een nederlands Ha Ha.

De reden dat ik onder Kubuntu dtraai is dat ik 3 TikiWiki Webserver3 in 
de background heb draaien.
en een Citadel mailserver.

Ik heb virtualbox , waarin virtueel Xp en Opensuse met KDE4 draaien
Dan heb ik Eclipe en Lazarus

Dat draait allemaal vlekkeloos met elkaar.
En dat alles helemaal gratis.

De Nederlandse Open Universiteit heeft dus het Platform onafhankelijk 
Programmeren
zoals je dat met Java en Object Pascal kunt bereiken,  nog niet onder de 
knie.

Groetjes Wim




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst