> De Open Universiteit is een flut opleidinging qua Informatica. > > Ze ondersteunen allen Windows en Mac, > > dankzij hun zogenaamd slimme gebruik van Active X in de Flashplayer. > > Groetjes Wim De nederlandse of de vlaamse? http://www.openuniversiteit.be/ of allebei? hein >