linux- bestanden benaderen onder windows-xp

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Za Feb 16 10:25:21 UTC 2008

Op zaterdag 16 februari 2008, schreef Arie de Jonge:

> er zijn 2 manieren
> 1e er is een driver voor ext onder windows Ext2IFS_1_10c.exe werkt met
> ieder programma. je kan je Linux partitie dan een schijfletter geven
>
> 2e een plug-in voor Total Commander ( werkt alleen in TC )

Ha, bedankt voor deze informatie. Je moet dus wel eerst wat aan Win-XP
toevoegen, en dan lukt het (meestal). Je moet ook maar net weten wat, maar
daar zal Google wel goed voor kunnen zijn (of Yahoo!)....

Zie:

http://linuxhelp.blogspot.com/2007/03/mount-ext2-or-ext3-partition-in-windows.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Total_Commander

Jaap