kan toepassingen op mijn computer niet openen

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Vr Feb 15 17:33:50 UTC 2008

Beste vrienden,

mijn is Dolly en ik heb een probleem.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.

waar zal ik beginnen.
ik ben van 6.10 naar 7.10 overgegaan.
nu kan ik geen dvd 's meer bekijken, dus kreeg ik altijd bij het
afspelen, kan het niet afspelen ontbreekt aan plugin of zo iets.

trouwens ik heb het over mijn Totem player,kan wel muziek afspelen
maar geen dvd met beeld.
in het begin wel, en toen geen muziek afspelen.

ik heb moet ik zeggen wel heel wat pakketten gedawnload en een paar
van ze doen het heel goed.
ik heb amorak geprobeerd te openen om te kijken of die dvd wel daarop zou afspelen.maar dan springt die Totem player gelijk naar voren en zie je ineens 2 media spelers wat natuurlijk niet de bedoeling is.
ik kan ook You-Tube afspelen en met mooi beeld alleen duurt het wel
even voor dat het gedownload is, want bij het downloaden bij you-tube zolang het niet aangeeft dat hij klaar is met lezen van die clip, blijft het beeld af en toe stil staan en dan gaat het verder
met zingen wat storend is.maar die clip na een paar keren afgespeeld
te hebben dan staat het beeld niet meer stil tijdens het afspelen.

nu het ergere probleem.
ik heb 237 plugins van synatic gedownload op woensdagmiddag en donderdag was het nog aan het installeren van die pakketten.

ik wist niet dat ik niet zoveel pakketten tegelijkertijd moet installeren.
Sorry als dat dom over komt.
ik dat zo gebeurd dan werkt mijn Totem player wel met een van die 237 plugins.
ik heb mijn computer gecrasht, en toch kan ik nog naar jullie e-mailen via hulp dienst en dan naar mijn mail.

ik hoop dat iemand mij kan helpen en houd er rekening mee dat ik niet veel weet en de computer termen niet begrijp, dus a.u.b.heel
eenvoudig houden.

vriendelijke groetjes,

Dolly Alleyne
naar jullie