Onderwerp : Aangifte programma belastingdienst Autopackages

Auteur : Andre Eisvogel
E-mail : andre op eisvogel.nl
Datum : Zo Feb 3 14:17:45 GMT 2008

Beste Lijstleden,

Ik heb een verse installatie van Hardy en probeer daar het aangifte
programma ib2007 van de belastingdienst op te installeren. Ik heb
hiervoor de autopackages genomen. De voorgaande jaren (2005 en 2006)
heb ik ook weer zonder enig probleem geďnstalleerd en nu wil ik verder
met 2007 en krijg een foutmelding waarvan ik geen idee heb wat ermee
te doen.

ib2007_linux-1.10.x86.package: 33: Syntax error: "(" unexpected
(expecting "fi")

Het lijkt op een fout bij de belastingdienst (of toch nog in Hardy?) maar nu?

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

   André Eisvogel