Update informatie is verouderd Ubuntu 8.10

loek gehrke sp609686 op telfort.nl
Zo Dec 28 22:09:26 UTC 2008

L.S.

Hierbij wil ik nog een poging wagen om hulp in te roepen voor het
volgende probleem:

Als ik op de oranje driehoek klik in de systray zie ik dit bericht:

De update informatie is verouderd. Dit kan veroorzaakt zijn door
netwerkproblemen of door een softwaredepot dat niet meer beschikbaar is.
Probeer handmatig te updaten door op dit pictogram te klikken en daarna
te kiezen voor controleren op updates. Controleer of een van de getoonde
softwaredepots niet werkt.

Als ik op controleren op updates klik wordt er om het wachtwoord
gevraagd waarna er een venster verschijnt met:

Kon niet alle pakketbronindices downloaden. Hieronder verschijnen 6
regels die beginnen met : Ophalen van http://...enz is mislukt.
Als laatste regel staat er: Ophalen van sommige bestanden is
mislukt..deze zijn of genegeerd of er zijn oudere versies van gebruikt.

Ik heb van alles gedaan wat me eerder door div. helpers is geadviseerd
zonder succes.

Loek Gehrke.