Stacking-software voor deep sky-fotografie

Dieter DiiN op tele2.nl
Zo Dec 28 15:43:39 UTC 2008

Op zaterdag 27-12-2008 om 20:30 uur [tijdzone +0000], schreef Robert
Spanjaard:

> Dit is geen voorbeeld van wat ik wil. Ik vraag om een specifieke manier
> van stacking, waar dit voorbeeld niks mee te maken heeft.

Kun je uitleggen wat je dan wel wilt. En niet gelijk naar anderen wijzen
dat is een slechte manier van communiceren. Wat ik nu van stacking
begrijp is dat er fototjes op elkaar worden gelegd, niet te veel in tijd
verschillend natuurlijk anders krijg je ongewenste verschijnselen, om de
foto's niet alleen op te leuken maar het minder zichtbare, beter
zichtbaar te maken.
Wat is er dan fout aan het voorbeeld van Ann? Is het eindresultaat te
erg opgeleukt?
Als je dat gezegd had dan had ik het zelfs begrepen.

Dieter.