Onderwerp : LTSP (Linux Terminal Server Project) vraagje

Auteur : Rob Maas
E-mail : rob op progob.nl
Datum : Ma Dec 29 07:21:46 GMT 2008

Beste Cor,

Ik heb er geen ervaring met LTSP wel met diverse "PXE boot" projectjes.
Wat je zou kunnen doen, om op een bestaande installatie hier gebruik van te
maken is bijv. met Virtualbox een virtuale machine starten middels PXE.
Hierdoor zou netjes je PXE file plus de daarachterliggende pakketjes geladen
moeten worden.

Zou je trouwens misschien iets meer uit de doeken willen doen wat je wilt
maken?
Dit soort projecten vind ik altijd erg interessant.

Mvgr,
Rob Maas