grub error 15: help

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Vr Dec 26 19:54:26 UTC 2008

Op Friday 26 December 2008 19:45:05 schreef Dieter:
> Op vrijdag 26-12-2008 om 15:47 uur [tijdzone +0100], schreef Jaap
>
> Woldringh:

> Hallo Jaap,
>
> Het is maar een denk suggestie, maar je kunt Linux wel degelijk over
> meerdere partities verdelen. Hij heeft er naar mijn gevoel niet
> expliciet bij verteld dat hij alles op die externe? drive heeft staan.
> Maar het zal wel.
>
> Prettige feestdagen.
>
> Dieter.

Ik geloof niet dat het ter sprake is gekomen of linux verdeeld is over
meerdere partities. Bij het opstarten heb je ermee te maken dat de
boot-bestanden kunnen worden gevonden, die zich in /boot bevinden.
Maar inderdaad was de vraag niet erg duidelijk :)

Graag ook naar de lijst mailen, zodat men er daar ook wat aan heeft, en de
antwoorden kan controleren, en aanvullen, en zo..

Ook nog een gelukkige jaarwisseling (en erna).

Jaap