Onderwerp : Kan geen updates meer downloaden Ubuntu 8.10.

Auteur : loek gehrke
E-mail : sp609686 op telfort.nl
Datum : Zo Dec 21 17:29:25 GMT 2008

Dieter schreef:

> Heb je via Systeem -> Softwarebronnen, al de Hoofdserver of Server voor
> Nederland geprobeerd. En gaat via Toepassingen het installeren en
> verwijderen van software wel?
> Je hebt toch werkend internet neem ik aan? En heb je het al zonder een
> firewall geprobeerd, je hebt niet bepaalde poorten dichtstaan? Wanneer
> is het begonnen had je toen iets geinstalleerd?
>
> Dieter.
>
> P.S. Ik heb het draadje niet gevolgd en weet niet wat voor tips je al
> gehad hebt.

Hallo... Ik heb via Systeem-beheer-softwarebronnen van alles
geprobeerd.Hoofdserver ...server voor Nederland...Delft...Tiscali en
diverse mirrorservers. Ik heb div. keren software verwijderd en weer
geinstalleerd.
Van de 4 updates die ik verwijderde en weer installeerde bleef er 1 over:
deb http://launchpad.net/openoffice-pkgs/ubuntu intrepid main.
Deze updates kreeg ik via sudo nano /etc/apt.sources.list.
Ik heb werkend internet en de firewall uitgeschakeld.

Ik krijg steeds de melding: Kon niet alle pakketbronondices downloaden
en: De pakketbron is mogelijk niet meer beschikbaar of kon niet bereikt
worden wegens netwerkproblemen. Een ev. beschikbare oudere versie van de
 mislukte index zal gebruikt worden. Anders zal de pakketbron worden
genegeerd. Controleer uw netwerkverbinding  en verzeker u ervan dat het
adres van de pakketbron in de voorkeuren goed is ingevuld.

Het is ong een week geleden begonnen en ik kom er maar niet uit.

Gr. Loek Gehrke.