Onderwerp : Kan geen updates meer downloaden Ubuntu 8.10.

Auteur : Dieter
E-mail : DiiN op tele2.nl
Datum : Zo Dec 21 15:15:03 GMT 2008

Op zondag 21-12-2008 om 07:38 uur [tijdzone +0100], schreef loek gehrke:

> Als ik op oranje driehoek in de systray rechtsboven klik zie ik:  De
> update informatie is verouderd.Dit kan veroorzaakt zijn door
> netwerkproblemen of door een softwaredepot dat niet meer beschikbaar
> is.Probeer handmatig te updaten door op dit pictogram te klikken en
> daarna te kiezen voor controleren op updates.
> Controleer of een van de getoonde softwaredepots niet werkt,

Heb je via Systeem -> Softwarebronnen, al de Hoofdserver of Server voor
Nederland geprobeerd. En gaat via Toepassingen het installeren en
verwijderen van software wel?
Je hebt toch werkend internet neem ik aan? En heb je het al zonder een
firewall geprobeerd, je hebt niet bepaalde poorten dichtstaan? Wanneer
is het begonnen had je toen iets geinstalleerd?

Dieter.

P.S. Ik heb het draadje niet gevolgd en weet niet wat voor tips je al
gehad hebt.