Boek van SAMS Ubuntu

Jaap Woldringh jjh.woldringh op planet.nl
Do Dec 11 13:06:37 UTC 2008

Op Wednesday 10 December 2008 21:44:31 schreef sintsixtus:
> Illegaal of niet:
>
> Je hebt zicht op de inhoud, en kan hem eventueel kopen, want ik kan hier
> geen 800 pags afdrukken, en ik zit ook niet graag naar zo'n pdf te turen
>

> Enfin, ik zie dat ze m in de Waterstones van Brussel zouden kunnen hebben:
> http://www.waterstones.com/waterstonesweb/displayProductDetails.do?sku=6243
>590
>
> Andere ubuntu:
> http://www.waterstones.com/waterstonesweb/simpleSearch.do?simpleSearchStrin
>g=ubuntu&searchType=0&Image1.x=0&Image1.y=0
>
> De winkel  in Brussel ligt een beetje op een "hete" plek:

> [...]

Zie ook: http://www.computerboek.nl/zoeken?q=Linux

Hier staat het boek ook, en ook nog het boek Probleemloos overstappen op
Linux. Dit laatste boek twee keer (groen), een ervan met 20% korting. Beide
versies hebben een verschillend ISBN-nummer, het verschil zit hem voor zover
ik kan nagaan in het erbij leveren van een DVD met Ubuntu erop. Die je gewoon
gratis kunt downloaden, als je een snelle verbinding hebt.
Let op: er is nog een versie van dit boek (blauw), nota bene de duurste,
***dit is echter de eerste druk***, met minder bladzijden, en een jaar ouder.
Bij de nadere beschrijving van het groene exemplaar met korting staat dat het
de eerste druk zou zijn, verschijningsdatum 2008, 374 bladzijden. Maar dit
moet zijn de tweede druk, zoals er ook boven staat. Erg verwarrend allemaal.

Jaap

Jaap