FW: boektip (2)

Kees Verhagen kever op kevercat.nl
Ma Dec 8 08:53:53 UTC 2008

Tjee zeg, heb je hem tot zover al gelezen, ik moet nog beginnen, maar ja ik
had ook 2 boeken tegelijk gekocht J

Ik heb snel gekeken maar ik heb geen dubbele pagina's.

Kees

Van: ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-nl-bounces op lists.ubuntu.com] Namens Milton
Verzonden: zondag 7 december 2008 23:26
Aan: Ubuntu-NL op lists.ubuntu.com
Onderwerp: boektip (2)

Het boek Probleemloos overstappen op Linux heb ik onlangs aangeschaft bij de
boekhandel om de hoek. Ik ben net tot de ontdekking gekomen dat de pagina's
245 tot en met 276 ontbreken. De pagina's 213 tot en met 244 komen dubbel
voor. Uiteraard ga ik ermee terug. Een prachtig boek voor mij als
beginneling en eindgebruiker, overigens.

Milton