boek linux goedgekeurd

Milton miltonliekwie op zonnet.nl
Di Dec 2 21:20:29 UTC 2008

Op sdu.nl staat dat het boek 388 pagina's telt maar op de site van
boekhandel Gianotten staat dat het boek 272 pagina's telt. Wie weet de
juiste aantal pagina's?

----- Original Message -----
From: "Ann Van Roy" <ann.van.roy op gmail.com>
To: "sintsixtus" <sintsixtus op gmail.com>
Cc: <ubuntu-nl op lists.ubuntu.com>
Sent: Monday, December 01, 2008 10:11 PM
Subject: Re: boek linux goedgekeurd

sintsixtus wrote:
> Gezien in de winkel, en goed bevonden voor de beginner, die immers NL
> boeken wil ..
>
> <knip>
>
>    Probleemloos overstappen op Linux
>
> Voor Windows-hobbyisten die nu wel eens willen weten wat er met Linux
> kan en dat dan ook zelf willen doen!
> <knip>

Is het een boek dat zich echt richt op de absolute Linux-beginner?
Ik heb tot een jaar geleden een aantal jaren met Linux (SuSE 7.0 tot
9.1) gewerkt, en ben dan even driekwart jaar op een Vista-zijspoor geraakt.
Sinds kort heb ik Ubuntu geïnstalleerd, maar had graag weer iets van
boek in de buurt om toch weer af en toe onder de motorkap te duiken (al
blijf ik vooral een 'eindgebruiker').
Kan dit een boek zijn voor mij, of zijn er andere aanraders? (Engels
geen bezwaar)

--
Ann Van Roy

http://www.annetanne.be