Opera

sintsixtus sintsixtus op gmail.com
Ma Dec 1 18:14:11 UTC 2008

Y)ell0w P)engu1n schreef:
> Hallo,
>
> graag had ik willen weten of Opera als binary beschikbaar is, bijv. voor
> Ubuntu, of is het intussen free and opene software geworden ?
> Ook wilde ik graag weten of het een beetje crossplatform is tussen Ubuntu
> versies, ik bedoel of het beschikbaar is vanaf kernel x.y of vanaf Ubuntu
> mmm of hoger ?
>
> Doel is een andere browser te proberen op bestaande platform dat (behalve
> voor Firefox 2- voor de rest PRIMA en vlekkeloos werkt.
> Tips welkom.

Opera is geen probleem als .deb
Heb ik s in kiosk mode op een 200Mhz gezet ...
(daar pas je de .xinitrc voor aan, zie man ...)

Ook Limewire is als .deb voor ubuntu beschikbaar...   Ik heb daar geen
last van dependency hell gezien ;-)
Kijk ook s op peertv.eu  --> tv speler voor 800 kanalen... (en alle NL
digi kan)

Marc