Geen letters bij Wine

Ward De Ridder ward.ubuntu op gmail.com
Zo Aug 24 21:19:45 UTC 2008

r.hofschreuder op live.nl schreef:
> Hallo,
>
> Ik heb een paar Windows programma's via Wine geinstalleerd. In die
> programma's worden de ingevoerde letters door verticale strepen
> weergegeven. Wat doe ik verkeerd en/of hoe kan ik dat verhelpen?
>
> Rob Hofschreuder
De wineversie die bij ubuntu zit doet wel op meerdere gebieden raar bij
mij, de oplossing voor alle problemen was eigenlijk het installeren van
de nieuwe wine, meer informatie hierover vind je hier:
http://www.winehq.org/site/download-deb
Het lag niet aan de computer want op school had ik hetzelfde probleem.

Ward