instaleren programma's

Ben Bridts ben op bridts.be
Vr Aug 22 19:17:45 UTC 2008

OFF-TOPIC
Martijn van de Streek wrote:
> On Fri, 22 Aug 2008, Ben Bridts wrote:
>
> [leegte]
>
> PGP-signen doet het.. nu nog tekst :)
>
> Martijn

Dat is leuk... Steek je tijd in het typen van een mailtje, verdwijnt het
ineens (ligt aan mij hoor, blijkbaar vergeet thunderbird alle tekst als
je bij het ingeven van je wachtwoord op annuleren drukt, waarna hij
terug je wachtwoord vraagt en dit blijft doen, tot je het juiste
wachtwoord ingeeft -dit geheel terzijde). Zo belangrijk was mijn
bijdrage nu ook weer niet, en ik vermoed dat er nog wel een gelegenheid
komt waarop ik die kan leveren. Vergeet dus maar dat ik iets stuurde :)

Ben