Onderwerp : automatic update

Auteur : Jaap Woldringh
E-mail : jjh.woldringh op planet.nl
Datum : Ma Aug 25 18:38:47 BST 2008

Op maandag 25 augustus 2008, schreef Martijn van de Streek:

> Een groene bal? Geen idee waar je het over hebt. De update-iconen zijn
> oranje ("normale" update) of rood (beveiligings-update).
>
> Draait de update-notifier? (je kunt dit uitzoeken in systeem -> beheer
> -> systeemmonitor, de "processen" tab)
>
> Martijn

Ik wil even beamen dat wat Peter schrijft, ook bij mij zichtbaar is: na het
opstarten (Hardy Heron 8.04.1 voor de amd64-processor, om precies te zijn) is
er gedurende een korte tijd een groene "bal" te zien in de system tray. Ik
vat dit dan op als een mededeling dat er geen updates zijn.
Om helemaal precies te zijn, ik gebruik Kubuntu, dus het KDE-bureaublad.
Ik vermoed dat Peter ook KDE gebruikt?

Jaap