Skype en Firewire

Frits Florin f.florin op wxs.nl
Vr Aug 15 13:29:07 UTC 2008

1. Skype op Ubuntu geïnstalleerd. Alles werkte. Maar nu kan ik nergens
meer contact mee krijgen, zelfs geen testgesprek voeren. Heeft iemand
hier ervaring mee?

2. Iets heel anders: Ubuntu kan geen gebruik maken van een firewire
poort, toch een heel gewoon onderdeel van iedere moderne computer. Ik
weet dat er veilige (maar telkens opnieuw te laden) en onveilige
sluipwegen zijn. Maar het zou me verbazen als onze slimme ontwikkelaars
hier niet iets beters als standaard-update van kunnen maken. Hoe kun je
dat aan hen voorleggen?

--
Frits Florin
Jan van Riebeeckstraat 26,