Onderwerp : Intern netwerk met sharemogelijkheden

Auteur : Caspar
E-mail : caspar+ubuntu-NL op euclides.nl
Datum : Di Aug 19 07:50:21 BST 2008

2008/8/18 Ben Bridts <ben op bridts.be>:

> Kijk eens bij de Ubuntu Server Guide
> (https://help.ubuntu.com/ubuntu/serverguide/C/index.html). Of googlen
> naar samba (HD) en XSane (scannen)

Vwb HD share:
Indien je de reguliere Ubuntu client 8.0.4 op de Eee hebt
geinstalleerd en via Synaptic Package manager Samba installeert, kan
je in Nautilus met de rechtermuisknop directory's sharen. De rechten
moet je dan nog wel instellen op die map en eventuele submappen.