cd's van Hardy-releaseparty bevatten fouten.

Rob Van Dyck rob.van.dyck op gmail.com
Vr Aug 8 06:32:45 UTC 2008

Hoi Frans,

Volgens mij is dat een ander probleem. Hier gaat het over dat er
mogelijk enkele slecht gedrukte cd's tussen die van de hardy release
party zaten. Niet dat er een error zit in de huidige iso die je kan
downloaden.

Groeten,
Rob.