cd's van Hardy-releaseparty bevatten fouten.

Frans ketelaars op wanadoo.nl
Do Aug 7 20:10:52 UTC 2008

On Thu, 07 Aug 2008 20:09:04 +0200, H.v.Dijk wrote:

> Hallo iedereen,
> Ik ben er zojuist achter gekomen dat de cd's van de Hardy-releaseparty
> fouten bevatten. Ik heb er een aantal mensen dus niet blij mee gemaakt
> omdat die eindeloos aan het installeren zijn geslagen zonder leuk
> resultaat.
> Ik meld het hier maar even om verdere ellende te voorkomen. groet,
> Hein

http://thread.gmane.org/gmane.linux.ubuntu.user/154947 gaat over een
soortgelijk probleem.

Ik heb als test van
http://ftp.belnet.be/mirror/ubuntu.com/releases/hardy/ de "PC (Intel x86)
desktop CD" gedownload en gebrand en die gaf geen fouten bij het
controleren van de CD. Ook als live CD werkte het zonder problemen bij
mij.

Groeten,

    -Frans