ook gebroken pakket in 8.04 update (evolution)

H.v.Dijk dijkvan op hccnet.nl
Wo Aug 6 18:16:38 UTC 2008

Op woensdag 06-08-2008 om 12:00 uur [tijdzone +0100], schreef
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com:
> Mijn Evolution mail doet het nog steeds niet.
> Wij hebben het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.

Misschien kan dit van pas komen:
http://library.gnome.org/users/evolution/unstable/b17qy921.html.en

(plaatjes zijn verouderd; als je op Bestand > backuparchief aanmaken
klikt wordt bij mij standaard de Desktop als bestemming gekozen)

na backuppun kun je evolution in synaptic (volledig) verwijderen en
opnieuw installeren. of kopieer en plak:
sudo dpkg-reconfigure evolution

Graag commentaar van anderen of dit klopt.
Hein