ook gebroken pakket in 8.04 update

d.alleyne op upcmail.nl d.alleyne op upcmail.nl
Di Aug 5 12:48:47 UTC 2008

Beste Ubuntu vrienden,

Daar ben ik dan weer.
Ik had beloofd hulp te zoeken voor die gebroken pakket.
Nou die heb ik gevonden bij een steunpunt die mij was toe gewezen,
namelijk Peter Schallenberg.

Hij heeft mij gelukkig geholpen en ik was verlost van die gebroken pakket.
Ik heb nu de nieuwe versie 8.04 en bij het updaten is er weer een pakket
gebroken.
Eerlijk gezegd ik heb het gezien met updaten.

Mijn Evolution mail doet het nog steeds niet.
Wij hebben het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet.

Misschien als Johan een keertje in Rotterdam is zoals beloofd, hij het voor mij wil nakijken.

Ik kan nu weer computeren, als ik maar niet update, dan heb ik ook geen
last van gebroken pakkettten.

groetjes,

Dolly Alleyne