Onderwerp : Lenovo ThinkPad R61i - hdaps, blokkeersysteem harde schijf

Auteur : jaap
E-mail : jaap op hoetmer.ch
Datum : Do Aug 14 13:35:33 BST 2008

Hoi ThinkpadBoy ;-)

Nee, ik heb mijn R61i niet in Nederland gekocht, ik woon namelijk in
Zwitserland. Buiten dat zijn de prijzen hier (sinds de introductie van de
Euro) veel gunstiger, zeker voor electronische goederen. Ik heb hem hier
vandaan http://www.tell-it.ch, ze verkopen Lenovo Thinkpads met Ubuntu...!

Ik heb dit model gekocht omdat mijn vorige, een A31p met 1600x1200 display
(Geweldige machine!) geen beeld meer gaf. Alhoewel, ik denk dat het alleen
het backlight betreft, want als ik hem aan zet dan zie ik schuin kijkend op
het display, onder een lamp, het gewone Thinkpad logo verschijnen, en het
lijkt er op dat hij gewoon nog boot. Ik weet alleen niet of het mogelijk is
dit te repareren, en of het niet te kostbaar gaat worden voor een al
redelijk bejaarde laptop. Enfin, dit is het verkeerde topic voor deze
lijst...!

Heb me ook nog niet bezig gehouden met hdaps, dus ik kan je er niet bij
helpen, sorry.

Groeten,

Jaap Hoetmer
Route de Gy 26A