Onderwerp : Lenovo ThinkPad R61i - hdaps, blokkeersysteem harde schijf

Auteur : immeŽmosol
E-mail : ubuntu-nl op willfris.nl
Datum : Do Aug 14 10:16:07 BST 2008

Hallo Jaap,

ik heb ook een Thinkpad R61i,
heb jij hem toevallig ook bij Salland vandaan?

Maar in elk geval, ik vroeg me af of jij hdaps toevallig al werkend hebt
gekregen. Zeg maar het blokkeren van je harde schijf als je laptop valt.
Ik kan de sensoren al wel uitlezen, maar dat blokkeren lukt nog niet.
Maar NeverBall kan ik dus wel spelen door m'n laptop te bewegen.

ImmeŽmosol                              ,   ThinkPadBoy. :P