Onderwerp : welke grafische kaart

Auteur : Jaap Hoetmer
E-mail : jaap op hoetmer.ch
Datum : Di Aug 12 21:55:19 BST 2008

Ik draai Hardy op een ThinkPad R61i met Intel x3100 grafische processor.
Werkt uitstekend voor het normale desktopwerk, en zelfs games gaan
redelijk goed. De zwaardere grafische games heeft hij echter te veel
moeite mee. Mijn all-time favoriet, Quake3Arena, draait vlekkeloos met
goede framerates. Maar ik gebruik de machine voornamelijk voor het
reguliere desktopwerk, en ik heb bij de aaschaf ook bewust gekozen voor
deze specificaties tegen de zeer interessante prijs voor de machine,
omdat ik grafisch geweld niet nodig heb.

Groeten, Jaap