Onderwerp : welke grafische kaart

Auteur : Matthijs ten Kate
E-mail : ubuntu op tenkate.net
Datum : Di Aug 12 21:09:05 BST 2008

Intel... dat zou dus feitelijk in 1x moeten werken. Kan iemand
bevestigen of de X3100 ook inderdaad goed werkt met Hardy?

Voor administratief werk en muziek lijkt me een Intel videokaart geen
enkel probleem.
En mocht je op termijn er toch meer mee willen gaan doen, er zit een
PCI-Express x16 uitbreidingsslot op, dus daar kun je altijd nog een
nieuwe videokaart in stoppen.

P.S. - je kreeg mijn mail 3x omdat ik een beetje dom aan het doen was
met mijn mailclient... Heb nu de mailinglist als geaddresseerde
aangehouden, zodat iedereen kan meelezen :)