Onderwerp : cd's van Hardy-releaseparty bevatten fouten.

Auteur : H.v.Dijk
E-mail : dijkvan op hccnet.nl
Datum : Vr Aug 8 20:18:56 BST 2008

Op vrijdag 08-08-2008 om 12:00 uur [tijdzone +0100], schreef
ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com:
> dat is niet zo mooi, zelf ben ik ze nog niet tegen gekomen, en heb ze
> toch al voor installaties gebruikt.
> weet je toevallig waar de fouten zitten?
Er is mij ddor de beginner gemaild dat volgens synaptic ubuntu-desktop
niet ge´nstalleerd was. (Waarschijnlijk wel allerlei dependencies). Het
panel verdween op allerlei manieren o.a. met alt-F4. De andere problemen
ben ik vergeten, die zijn van juni toen ik nog niet in de gaten had waar
het aan lag. Ik heb de twwe cd's die ik nog had getest en daarbij werden
3 fouten gemeld. Als live-cd werkten ze wel.
groet
Hein