Onderwerp : cd's van Hardy-releaseparty bevatten fouten.

Auteur : Rob Van Dyck
E-mail : rob.van.dyck op gmail.com
Datum : Do Aug 7 20:30:22 BST 2008

Hoi,

Ik moet toegeven dat ik er ook eentje liggen heb waar ik niet mee kan
installeren (als ik het me goed herinner blijft hij tijdens de
installatie hangen). De anderen werkten perfect. Ik dacht dat het
misschien een krasje ofzo op een slechte plek was, dus heb ik er niet
veel aandacht aan besteed.

Groetjes,
Rob.