Onderwerp : ook gebroken pakket in 8.04 update

Auteur : Frans
E-mail : ketelaars op wanadoo.nl
Datum : Di Aug 5 17:35:50 BST 2008

On Tue, 05 Aug 2008 14:48:47 +0200, d.alleyne-aWyFR1rQFrHz+pZb47iToQ
wrote:

> Beste Ubuntu vrienden,
>
> Daar ben ik dan weer.
> Ik had beloofd hulp te zoeken voor die gebroken pakket. Nou die heb ik
> gevonden bij een steunpunt die mij was toe gewezen, namelijk Peter
> Schallenberg.
>
> Hij heeft mij gelukkig geholpen en ik was verlost van die gebroken
> pakket. Ik heb nu de nieuwe versie 8.04 en bij het updaten is er weer
> een pakket gebroken.
> Eerlijk gezegd ik heb het gezien met updaten.
>
> Mijn Evolution mail doet het nog steeds niet. Wij hebben het geprobeerd
> maar het werkt nog steeds niet.

> [...]

http://forum.ubuntu-nl.org/topic/29517 kan je hopelijk helpen met
gebroken pakkettten. Updaten is wel belangrijk voor de veiligheid.

Misschien heb je hier iets aan voor Evolution mail:
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/20854

Succes!

    -Frans