Onderwerp : Usb drive - Ubuntu-NL Digest, Volume 45, Nummer 2

Auteur : Dieter
E-mail : DiiN op tele2.nl
Datum : Za Aug 2 17:20:35 BST 2008

immeŽmosol schreef:

> het programma jfsutils biedt misschien ook wel uitkomst?
>
> Mocht je het interessant vinden (en ook voor anderen wellicht),
> ik ben er op deze manier achter gekomen dat dat programma bestaat:

Ik heb het ook even gedaan en uiteraard werkte het hier ook, nu hoef ik
alleen de achtergronden nog te achterhalen :-).

Helaas is een onder eComStation geformatteerde Jfs drive niet compatible
met een Unix Jfs drive. Maar dat ben ik al eerder tegengekomen.

Bedankt voor de info, ik weet hoe ik het op moet lossen, nu hoef ik
alleen nog maar zin te krijgen om het te doen.

Met zonnige groet, Dieter.