VirtualBox en USB

Jaap Hoetmer jaap op hoetmer.ch
Wo Apr 30 21:54:29 UTC 2008

Geel Gevogelte,
Om de USB aan de gang te krijgen en nog andere zaken zoals seamless
mouse support en geavanceerde video modes moet je de
VBoxGuestAdditions hebben. Dat is een ISO bestand dat je kunt branden
naar CD of direct als CD image aanbieden aan je XP virtuele sessie.
Als dit geinstalleerd is kun je alles configureren en gebruiken.
Ik heb de ISO voor je, weet niet (meer) waar ik heb vandaan gehaald
heb. Je kunt misschien even Googlen op VBoxGuestAdditions.iso (hij is
5 MB groot).
Mocht je 'm niet vinden, laat het me weten en ik stuur 'm wel op.

Cheers,
Jaap