VirtualBox package =?iso-8859-1?Q?ge=EFnstalleerd?=, wat nu?

jaap jaap op hoetmer.ch
Do Apr 24 13:45:27 UTC 2008

Hoi,

Begrijp je vraag niet helemaal, ik heb zelf Virtualbox geinstalleerd
(gedownload van de site www.virtualbox.org) en alles werkt vlekkeloos. Start
Virtualbox vanuit het menu, maak een nieuwe virtual drive aan voor het OS
dat je wilt installeren, configureer de sessie, en als alles goed staat zorg
je ervoor dat CD booting of ISO booting aan staat en starten maar. Ik gebruk
XP in Virtualbox om Photoshop goed te kunnen gebruiken, en om van alles te
testen.
Voor XP heb je ook de Guest Additions beschikbaar, die bieden extra
functionaliteit zoals het automatisch schalen van de desktop, seamless mouse
support, en goede USB interactie met de host. Ik heb de iso daarvan voor je
als je hem niet kunt vinden.

Cheers,

Jaap Hoetmer
CH-1252 Meinier-Genève