Geluidsrecorder

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Apr 27 17:42:02 UTC 2008

On Sun, 27 Apr 2008, Harry wrote:

> Werk prima behalve de geluid recorder.
> Wie kan mij uitleggen hoe ik die moet instellen?
> Liefst in stappen daar op gebied van geluid een grootte 0 ben.

Je start het op.. en dan klik je op de rode cirkel (de opneemknop).. dan
gaat'ie opnemen.

Mogelijk moet je wel een microfoon aansluiten (of iets op Line In), die
geef je aan op "Opnemen van invoer".

Als je dan nog lege geluidsbestanden krijgt, zou je bij de mixer
(dubbelklik op het "speaker"-icoontje rechtsboven) het volume van dat
invoerkanaal wat moeten opschroeven.