Draadloos

Han Bronsveld jbronsveld op solcon.nl
Ma Apr 21 20:41:39 UTC 2008

LS,

Ubuntu 8.04 draait prima met een bedraad netwerk maar draadloos krijg ik
geen verbinding. Ik heb een beveiligd netwerk maar ook niet op een
onbeveiligd netwerk krijg ik dit niet aan de praat. Ik klik op het
netwerkicoon, kies mijn draadloze netwerk en kies dan WEP 64/128-bit HEX
en geef daaronder een sleutel op. Of ik bij authentication nu Open
Systen kies of Shared Key, ik krijg geen verbinding. Overigens staat bij
Network Settings alles grijs en kan ik dus niks aanpassen.
Ik heb een HP Pavilon 6300 met een SMC router
SMC7908VoWBRB

groet,
Han