Welke Abiword programmaas kan ik verwijderen, er staan er te veel, ?

Vincent imnotb op gmail.com
Di Apr 15 19:34:43 UTC 2008

On 4/15/08, Hein van Helsdingen <heinvanhelsdingen op gmail.com> wrote:

>     -Ik heb op meerdere plekken Abiword staan, totaal zo'n 5 plekken. Het
> aktief krijgen van Abiword lukte mij in het begin niet en ik bleef proberen.
> (Ik werkte met off-computer gedownloade programmaas omdat ik nog geen
> internet verbinding heb)Niet elk programma zal gebruikt worden door het
> besturingssysteem, neem ik aan. Hoe weet ik welken ik kan verwijderen?
>
> In /usr/bin/   staan er 2 ;  een link naar de aktieve(uitvoerbaar bestand)
> ,  1 aktief, uitvoerbaar bestand, n.l. AbiWord-2.4 (voor zover ik weet
> geen 2.4.6) dat abiword-schrijver te voorschijn haalt zodat ik kan typen.

> [...]
Op Ubuntu installeer je programma's met Applications->Add/Remove...
(Toepassingen->Installeren/Verwijderen volgens mij) - ik hoop dat je daarmee
Abiword hebt geinstalleerd (of desnoods met Synaptic Package Manager).
Indien dat het geval is, kun je het ook daarmee weer verwijderen - gewoon de
vinkje weghalen en op Apply drukken.

Zou het overigens mogelijk zijn je tekst *of* zonder opmaak te versturen,
*of* niet zo groot? Bedankt.

--
Vincent