mailinglists

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Apr 13 18:31:39 UTC 2008

On Sun, 13 Apr 2008, onemark wrote:

> Sinds kort krijg ik van jullie geregeld een mail.

Daarvoor zul je je dan zelf aangemeld hebben op http://lists.ubuntu.com/
-- anders kun je geen mailinglist-mail krijgen.

> Ik weet alleen niet wat daarvan de bedoeling is.

Op de mailinglist komen vragen van mensen met problemen met Ubuntu
binnen, en de antwoorden daarop. Misschien handig als je ooit tegen een
probleem aanloopt? Of als je genoeg van Ubuntu weet om antwoord te
kunnen geven? :)

> Ook kreeg ik meerdere e-mails met het verzoek om hulp bij de
> installatie van Ubuntu.

Dat was inderdaad de vraag van iemand :)

> Wat het laatste aangaat probeer ikzelf Ubuntu te installeren.
> Ik hoor het wel.

En? Lukt het? Bevalt het? Als het niet lukt, heb je wat symptomen? Als
het gelukt is, hoe bevalt het? :)