release party

H. van Dijk dijkvan op hccnet.nl
Do Apr 10 14:43:34 UTC 2008

On do, 2008-04-10 at 12:00 +0100, ubuntu-nl-request op lists.ubuntu.com
wrote:
> voor de release party van Hardy Heron im Amsterdam zijn we nog op zoek
> naar mensen die kunnen helpen met het installeren van Ubuntu.

Ik wil hiermee (zal mezelf nog opgeven) of met andere zaken helpen maar
heb nog vragen:
Op de site staat: "De Release party wordt 17 mei 2008 (onder
voorbehoud!) gehouden in Amsterdam."
Ik ben dat ook ergens op de wiki tegengekomen.
Wanneer is dat definitief? Wanneer wordt dit officieel op ubuntu-nl
aangekondigd? Nu weten nog maar weinigen ervan.

Is er parkeergelegenheid op het terrein? In de buurt?
Van hoe laat tot hoe laat?

Hein