Onderwerp : even wat goed nieuws...

Auteur : Matthijs ten Kate
E-mail : ubuntu op tenkate.net
Datum : Do Sep 27 23:31:16 BST 2007

Vincent,

Laten we hopen dat het zo voorspoedig blijft gaan als dat het kennelijk
de afgelopen periode ging, zulke goede reklame hebben 'we' gewoon
keihard nodig. Enig idee of ze bij hun keuze van SuSE blijven trouwens?

Groet,

Matthijs

Op donderdag 27-09-2007 om 22:18 uur [tijdzone +0200], schreef Vincent
Dekker: