peer to peer music software

Peter Klaassen peterklaassen op quicknet.nl
Ma Sep 24 15:21:52 UTC 2007

On Saturday 22 September 2007 21:29:27 you wrote:

> Als je graag Limewire gebruikt is Frostwire (www.frostwire.com)
> misschien een optie. Dat is een open-source versie van Limewire.

Bedankt  Arien,

Werkt prima, alleen bevriest de keyboard input in de zoekvelden, nadat ik
gewisseld heb tussen b.v. verbindingen, of overzichten.
De eerste keer kan ik dus wel zoeken, daarna niet meer en moet ik FW opnieuw
opstarten.

Ziet er verder prima uit.

--
ciao