kan Firefox TE grote foto's automatisch resizen zoals IE?

Yell0w Penguin yellow.penguin op edpnet.be
Vr Sep 21 08:24:56 UTC 2007

Hoi,

On Thu, Sep 20, 2007 at 08:43:19PM +0200, Jan Claeys wrote:
> Op woensdag 19-09-2007 om 10:11 uur [tijdzone +0200], schreef Yell0w
> Penguin:
>
> Bedoel je foto's in een HTML-pagina, of gewoon foto's rechtstreeks in je
> browser zonder HTML er omheen?

Ik bedoelde gewoon http://site.org/map/xx.jpg of yy.jpg in een repo dus en
dus niet in html pagina:
maar intussen de oplossing al gekregen; bijv.:

openen van about:config
en dalen tot dat je  browser.enable_automatic_image_resizing  tegenkomt en
die dan op  true zetten.

Vriend heeft ook een andere manier doorgemaild, maar dit klinkt het
simpelste (er is veel dat je simpelweg via about:config kunt doen,
neet als je via localhost:631 ook meteen terecht komt waar je moet zijn voor
CUPS, geen verband, ik bedoel er enkel mee dat je soms rechtstreekse wegen
hebt via een locale url opening).

ThanX
 Y P