Hoi, graag had ik willen weten of er een herconfig van iets moet gebeuren, of hoe Ubuntu (Feisty) reageert als je van een oude beeldbuis-mon naar een TFT Philips mon overschakeld? zijn er problemen te verwachten, wetend dat beide de zelfde resoluties aankunnen, nl. 1024x768x32 bit. Dank u. Y P