van monitor wisselen

Y P yellow.penguin op edpnet.be
Ma Sep 17 11:26:21 UTC 2007


Hoi,

graag had ik willen weten of er een herconfig van iets moet gebeuren, of hoe
Ubuntu (Feisty) reageert als je van een oude beeldbuis-mon naar een TFT
Philips mon overschakeld?
zijn er problemen te verwachten, wetend dat beide de zelfde resoluties
aankunnen, nl. 1024x768x32 bit.

Dank u.

Y P 




Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst