Makkelijker alternatief voor vsftpd?

Siegfried De Bie s.de.bie op gmail.com
Zo Sep 16 10:20:55 UTC 2007

HOi,
Ik vind hem persoonlijk redelijk gemakkelijk maar misschien kan de
Nederlandstalige wiki pagina helpen.
https://wiki.ubuntu.com/Nlftpserver
Je kan ook gewoon in ubuntu zelf accounts aanmaken.  Die mogen ook op de ftp
server als je het zo instelt.  En hun homedir is dan wat je te zien krijgt
via ftp.