vraagje Mackintosh

Matthijs ten Kate ubuntu op tenkate.net
Za Sep 15 19:14:01 UTC 2007

Beste Ep,

Voor zover ik weet moet je Mac minimaal een PowerPC zijn om de PowerPC
versie (jawel) van Linux te kunnen draaien. Yellowdog schijnt vrij goed
te zijn, Ubuntu's powerpc versie wordt voor zover ik weet niet (meer)
officiƫel ondersteund. Of de oude Macs met 68k motorola processors nog
werkend zijn te krijgen met linux durf ik niet te zeggen. Heb je al eens
gegoogled op het type van je Mac + Linux?

Succes,

Matthijs