installatie

YP yellow.penguin op edpnet.be
Za Sep 15 13:25:30 UTC 2007

Hoi,

On Thu, Sep 13, 2007 at 02:16:53PM +0200, Jac de Groot Natuursteen wrote:
> Ik heb Ubuntu gedownload en als iso gebrand.

Is het correct gebrandt? met -dao disc at once optie?

>Als live cd werkte hij
> niet,

Vandar mijn vraag,
+ werkt een bootable CD van Win? of andere wel?
Probeer altijd met -dao te branden,
en doe een md5sum test zodat je kan zien of CD en ISO dezelfde cijferreeks
geeft bij de test.

>ook niet als ik hem in de bios bovenaan zette.

Dus md5sum test om al zekerheid te krijgen of cd en iso identiek en
uncorrupted zijn.

>Nu wil ik de harde
> schijf formatteren en dan Ubantu erop zetten, hoe werkt dat?
Geen idee wat deze formule betreft;
kan je nog aan officiƫle Ubntu CDs in je burt geraken (LUG Linux User Group
 ofzo ?

YP